Savjeti za zdrav život

Stranica 2 / 2. Previous  1, 2

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Tri načina prehrane pomažu začepljenim arterijama

Postaj by tonio11 on ned oľu 07, 2010 2:43 am

Istraživanje provedeno na 140 osoba, kako stoji u stručnome časopisu Circulation, pokazalo je da spomenuti načini prehrane mogu smanjiti nakupljanje masnih naslaga (plakova) na stijenkama arterija.
Ateroskleroza (ovapnjenje arterija), progresivno je stanje tijekom kojega se na unutarnjim stijenkama nakupljaju masne naslage koje povećavaju opasnost od srčanih i moždanih udara.

Dobrovoljci, uglavnom pretili muškarci u dobi od 40 do 65 godina, tijekom istraživanja su bili podvrgnuti trima spomenutim načinima prehrane - siromašnoj masnoćama, siromašnoj ugljikohidratima i mediteranskoj, temeljenoj na mnogo voća i povrća i na maslinovu ulju.

Uz pomoć 3-D tehnike znanstvenici su na početku i na kraju istraživanja izmjerili debljinu stijenki karotidne arterije.

Voditeljica studije Iris Shai izjavila je: "Bilo je zanimljivo na kraju ustvrditi da su tri vrlo različite dijete pokazale istovjetan učinak. Smanjenje za oko 5%".

Veza bi mogla biti pad krvnog tlaka povezan sa zdravom prehranom.

Izvor http://dnevnohr.com/Zdravlje/tri-naina-prehrane-pomau-zaepljenim-arterijama.html


Spojene teme,LP, Neu.

tonio11
Nevina dušica
Nevina dušica

Registriran/a : 02.03.2010
Broj postova: 25
Reputacija Reputacija: 4
Godina imam: 33
Započeo/la tema:
0 / 9990 / 999

[Vrh] Go down

Stranica 2 / 2. Previous  1, 2

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]


Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.